Hjelp

Bestillingsprosess

  1. Velg produkt og fyll inn informasjon. Foreløpig er det kun visittkort som er tilgjengelig.
  2. Oppdater forhåndsvisning. Du kan trykke på forhåndsvisningen for å få opp en større visning, om du trenger PDF, så kan du få opp det på neste side.
  3. Når kortet er korrekt, trykk "neste".
  4. Velg antall, du kan også oppdatere prisen.
  5. Dersom du vil sjekke korrekturen en gang til, eller laste ned PDF trykk på "vis korrektur" - da får du opp et vindu med en PDF som du også kan lagre eller skrive ut.
  6. Om du ikke skal bestille med en gang, har du to alternativer:
    • Klikk på "utkast" oppe til høyre. Der spares automatisk de tre siste utkastene, men disse blir skrevet over etter hvert, så du kan spare disse mer permanent ved å klikke på lagringsikonet til venstre for miniatyrbildet.
    • Godkjenn prøvetrykket/korrekturen og velg "bestill" - da kommer du til handlekurven hvor du kan lagre produktet for senere bestilling ved å bruke ikonet til venstre for miniatyrbildet. Herfra har du også mulighet til å redigere på lagrede produkter ved å legge de tilbake i handlekurven, trykke på "rediger" og deretter "tilbake" nede til venstre.
  7. Du kan legge til flere produkter i handlekurven, og når du er klar til å bestille går du til kassen.
    • Velg faktura- og leveringsadresse. Fakturaadressen er din egen standardadresse, men alle visittkort faktureres uansett Kongsberg Automotive Ltd. i England. Du kan legge til og redigere alle adressene dine her eller under "Min konto".
    • Leveringsadressen kan du sette lik fakturaadressen eller legge til egne adresser.
    • Dersom du har behov for å få produktene i handlekurven sendt til ulike steder klikker du "Send til flere adresser". Derfra velger du de aktuelle adressene og klikker "neste". Deretter må du tilordne produktene de respektive adressene. Alle produkter og valgte adresser må tilordnes før du kan gå videre herfra.
  8. Fortsett til du kommer til ordrebekreftelsen – da har du bestilt, og du vil få en e-post med bekreftelse
  9. Dersom du har behov for assistanse, kontakt oss på post@zum.no